آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

ارتباط با مدیر از طریق تلگرام
smilad_hoseini@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۴ مهر ۹۵، ۰۰:۴۲ - حسین
    عالیه
نویسندگان
  • ۰
  • ۰
ابراهیم الجعفری مدعی شد:
وزیر امور خارجه عراق ادعا کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی عراق اسنادی به دست آورده که نشان می دهد ایران به زودی مورد حمله تروریستی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ وزیر امور خارجه عراق در حاشیه نشست وین طی سخنانی مدعی دسترسی به اطلاعاتی عملیات تروریست‌ها برای حمله در آینده نزدیک به ایران شد.

«ابرهیم الجعفری» در این باره اظهار داشت: سازمان‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی عراق اسنادی به دست آورده که نشان می دهد چند کشور به زودی مورد حملات تروریستی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: به استناد این منابع، ایالات متحده در میان کشورهای قاره آمریکا، فرانسه در میان کشور های اروپایی و ایران در میان کشورهای آسیایی ازجمله اهداف مهم تروریست‌های داعش هستند.

وزیر امور خارجه عراق که پس از حادثه تروریستی پاریس سخن‌ می‌گفت، خاطرنشان ساخت: تاکنون این پیش‌ بینی درمورد کشور فرانسه محقق شده و از دو کشور ایران و آمریکا می‌خواهیم که نسبت به مسائل امنیتی خود بیش از پیش حساس باشند.

الجعفری همچنین در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به حملات تروریستی اخیر در لبنان، مصر و دیگر کشورها، خواستار یک اجماع جهانی علیه گروه‌های ترویستی ــ تکفیری شد.

گفتنی است، ویدئوی سخنان آورده شده در سایت این دیپلمات با سابقه عراقی قرار گرفته است.

  • ۹۴/۰۸/۲۶
  • Milad Hoseini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی