آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

ارتباط با مدیر از طریق تلگرام
smilad_hoseini@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۴ مهر ۹۵، ۰۰:۴۲ - حسین
    عالیه
نویسندگان

۷۲ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
  • Milad Hoseini
  • ۰
  • ۰

سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با مدیران تربیت‌بدنی که در دفتر امام‌جمعه مشهد برگزار شد، گفت: نام وزارت ورزش و جوانان یک ‌بار فرهنگی قابل توجهی را حمل می‌کند که امید است تا مورد توجه شما قرار گیرد.

به گزارش خبرآنلاین، او با بیان اینکه من در جمع دوستان همیشه تذکر داده‌ام که در ورزش مشهد یک نقطه‌ضعف وجود دارد که اگر اصلاح شود باشگاه‌ها و ورزش مشهد مورد توجه امام رضا(ع) قرار می‌گیرد، افزود: متأسفانه دوستان یکی از باشگاه‌های سابقه‌دار این شهر را به نام یکی از دشمنان سرسخت امام رضا(ع) نام‌گذاری کرده‌اند، ابومسلم یک انسان جانی، بی‌باک و بی‌بندوبار بود که مایه ننگ اسلام است، آن وقت شما این باشگاه قدیمی را به‌عنوان سرسخت‌ترین دشمن امام رضا(ع) نام‌گذاری کردید.

او گفت: تا وقتی که چنین نامی هست امام رضا به ورزش مشهد توجه نمی‌کند و مشهد در عرصه تربیت‌بدنی نیز پیشرفت نمی‌کند، اما نکته دیگر این است که حالا یک تیم دیگر درست کردند و اسمش را گذاشتند سیاه‌جامگان که این نام لشکر ابومسلم بود.

علم‌الهدی در پایان سخنانش افزود: دوستان اگر این موضوع را قبول دارند این اسامی را تغییر دهند و ببیند ورزش خراسان رشد خواهد کرد یا نه.

  • Milad Hoseini
  • ۰
  • ۰
سخنگوی وزارت دفاع یمن اعلام کرد: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن برای ورود به شهرهای مهم مرزی عربستان مانند جیزان، نجران و عسیر آماده هستند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرتیپ شرف لقمان سخنگوی وزارت دفاع یمن در تماس تلفنی با شبکه خبری العالم گفت: نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی فقط در انتظار صدور دستور فرماندهی کل برای ورود به شهرهای مرزی عربستان هستند.
 

وی همچنین درباره اخباری که در برخی پایگاه های خبری درخصوص کشته شدن یک فرمانده ارشد نظامی سعودی و افسران اسراییلی در بمباران پایگاه "خمیس مشیط" عربستان آمده، اظهار داشت: نمی توانم کشته شدن یک فرمانده مشخص عربستانی را تایید یا تکذیب کنم، اما می دانیم که در این حمله گروهی از فرماندهان سعودی هدف قرار گرفته اند.

 

لقمان درباره اقدام ارتش یمن و کمیته های مردمی در موشک باران پایگاه دارالاماره و پایگاه نظامی العش در ظهران نیز خاطرنشان کرد: این حملات در راستای تحرکات و اقدامات روزانه ارتش و کمیته های مردمی یمن صورت گرفت و پایگاه های دار الاماره و العش بارها موشک باران شدند و طی دو یا سه روز این پایگاه ها را به طور کامل تحت کنترل خواهیم گرفت.

 

سخنگوی وزارت دفاع یمن درباره چشم انداز تحرکات ارتش یمن و کمیته های مردمی در گلوله باران و موشک باران مواضع نظامی سعودی گفت: ما گزینه های راهبردی خود را بنا به دستورات فرماندهی، افزایش می دهیم و در صورت عنادورزی و هدف قرار دادن غیرنظامیان از سوی بمب افکن های آل سعود، از گزینه های راهبردی بیشتری استفاده خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: ما در این خصوص فقط نیاز به یک فرمان داریم و در صورت صدور دستور فرماندهی برای پیشروی، ورود به این شهرها بیش از یک روز طول نخواهد کشید.

خبرگزاری دانشجو

  • Milad Hoseini
  • ۰
  • ۰
بی‌حرمتی مزدوران آل خلیفه به مراسم عزای حسینی shia muslim                   
مزدوران وابسته به آل خلیفه به مراسم عزای حسینی در روستاهای الهمله و دمستان حمله کردند.

 

به گزارش مصاف، اداره اوقاف جعفریه بحرین اعلام کرد که ویدئویی در اختیار دارد که از تیراندازی دو سرنشین یک خودرو به مراسم عزاداران حسینی در روستاهای الهمله و دمستان حکایت می‌کند.

براساس این گزارش، دوربین مداربسته ساختمان مجاور یکی از حسینیه‌ها تصاویری از تیراندازی مهاجمان را ضبط کرده است.

وزارت کشور بحرین نیز روز شنبه مدعی شده است پس از دریافت گزارش‌هایی از حمله به دو حسینیه در روستاهای الهمله و دمستان، نیروهای خود را به محل وقوع حوادث اعزام کرده و تحقیقات لازم را انجام داده است.

در گزارش وزارت کشور آمده است: کشف آثار تیراندازی به در یکی از حسینیه‌ها و وجود پوکه در محل مورد بحث، حمله به مراسم عزاداری را تأیید می‌کند.

این درحالی است که ساکنان محلی این دو روستا می‌گویند در میان مهاجمان شخصی به نام «خالد آل خلیفه» از اعضای خانواده رژیم آل خلیفه، مشاهده شده است.

 شهروندان بحرین بار‌ها از خالد آل خلیفه به دلیل حمله و تیراندازی به مراسم مختلف مردم شکایت کرده‌اند.

منبع: ابنا

  • Milad Hoseini
  • ۰
  • ۰
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور هیئت فاطمیون shia muslim         
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور 24 مهر1394 هیئت فاطمیون کرج
صوت ها
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور-شیرخوارگان حسینی-27دقیقه-9مگابایت
  • Milad Hoseini
  • ۰
  • ۰
  • Milad Hoseini
  • ۰
  • ۰

کوبانی نامی است که در ادبیات مقاومت ماندگار شده اما شاید کمتر کسی است که بداند زنان و دختران جوان کرد سهم بسزایی در این مقاومت داشتند و اینبار دختران ایزدی با پیوستن به زنان پیشمرگه و تشکیل گروهی به نام دختران خورشید می خواهند نام خود را جاودانه کنند. دیلی میل در این باره گزارش جذابی را آماده کرده که برگردان آن به شرح زیر آمده است.

سنجار و ایزدی ها نامی است که در طول یک سال گذشته بارها به گوش رسیده و گزارش های تکان دهند زیادی درباره جنایاتی که گروه تروریستی داعش علیه ایزدی ها به ویژه زنان و دختران ایزدی ها روا داشته منتشر می شود.

در این میان اما گویا برخی از زنان و دختران ایزدی با الهام گرفتن از ایستادگی زنان کرد کوبانی تصمیم گرفته اند تا انتقام خود و آشنایانشان را از داعش بگیرند. آنها چند ماهی است که گروه دختران خورشید را تشکیل داده اند.

این گروه توسط زنی به نام «ژاته شینگالی» دایر شده است. شینگالی را پیشتر به عنوان یک خواننده می شناختند (شینگال نام کردی سنجار است). این زن با به خدمت گرفتن 123 دختر و زن جوان 17 تا 30 ساله که همگی قصد گرفتن انتقام از داعش را دارند گروه دختران خورشید را تشکیل داده است.

بر اساس گزارش های موجود تروریست های موسوم به داعش در حمله به ایزدی های شمال عراق حدود پنج هزار زن و دختر را به گروگان گرفته اند.

شمار دختران و زنان ربوده شده از طرف سازمان های حقوق بشری، امدادرسان و دیپلمات های غربی نیز تایید شده است. گروه دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرده بود که گروه تروریستی داعش تعدادی از زنان ایزدی را که پیش از این در شمال عراق ربوده بود، به سوریه منتقل کرده و پس از اجبار به تغییر دین، آن ها را به شبه نظامیان فروخته است.

این سازمان حقوق بشری توضیح داده است که توانسته از ازدواج اجباری 27 زن اطمینان حاصل کند. به گزارش این سازمان، زنان ربوده شده در سوریه به عنوان "عروس" به مردان داعش فروخته می شوند. دیده بان حقوق بشر سوریه فروش زنان ایزدی را تاکنون در حلب٬ رقه و حسکه ثبت کرده است.

http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/05/26/635754366361007503.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در همین رابطه در شهریورماه سال جاری رییس کمیته امور زنان اقلیم کردستان عراق گفته که حدود یکهزار زن ایزدی همچنان اسیر گروهک تروریستی داعش هستند.بخشان زنگنه افزود: مشخص نیست که داعش آنها را در داخل خاک سوریه نگهداری می کند و یا به کشور دیگری منتقل کرده است و دولت اقلیم کردستان تلاش می کند محل اسارت این زنان را به منظور نجاتشان شناسایی کند.

به گفته وی، بحران سیاسی و اقتصادی در کردستان عراق، مانع از توجه کافی مقام های این اقلیم، به پرونده زنان اسیر ایزدی شده است.

تروریست های داعش ایزدی ها را "شیطان پرست" می خوانند. آنها در حملات خود به ایزدی ها معمولا مردان را می کشند و زنان را دزدیده و با خود به اسارت می برند.

از پنج هزار دختر دزدیده شده تنها 43 نفر بازگشته اند. گفته می شود که شیخ های طایفه های سنی در موصل و فلوجه ها تلاش کرده اند تا زنان را خریده و بعد آزاد کنند. در همین رابطه چندی پیش منابعی در موصل اطلاع دادند که گروه تروریستی داعش شیخ ریان العبد ربه الجبوری یکی از شیوخ عشیره الجبور را با شماری از نزدیکان وی اعدام کرده است.

بر اساس این گزارش داعش الجبوری و نزدیکانش را به اتهام فراری دادن زنان ایزدی به استان دهوک اعدام کرد.

اما این دختران پس از آزادی اکنون نگران آنند که در جامعه سنتی ایزدی ها پذیرفته نشوند و به عنوان دخترانی که دامان شان لکه دار شده از این جامعه نیز طرد شوند، یا حتی محاکمه و سنگسار شوند.»

شمار ایزیدی ها را در سراسر جهان حدود 500 تا 800 هزار نفر تخمین می زنند. ایزدی ها یا ایزدیان، اقلیت مذهبی کردی هستند که در شمال عراق، سوریه، جنوب شرقی ترکیه، قفقاز و ایران زندگی می کنند. آیین آن ها ایزدیه، آمیزه ای از عقاید و ادیان پیش از اسلام و عقاید اسلامی است.

  • Milad Hoseini
  • ۰
  • ۰

بعد از انتشار خبر جنجالی آگهی شرکت مک‌دونالد برای اعطای نمایندگی در تهران و باز کردن فرم ثبت نام الکترونیک نمایندگی‌اش در ایران، حالا اسنادی به دست آمده است که نشان می‌دهد این شرکت بزرگ صنایع غذایی که به نماد آمریکا شهرت دارد، در تاریخ 24/5/1391 درخواست ثبت علامت تجاری کرده است و در تاریخ 25/10/1392 به ثبت رسیده است. علامت تجاری شرکت مک‌دونالد در ایران با نام های تجاری "مک‌فلری" و "McFLURRY" که نام یکی از محصولات شرکت مک‌دونالد است، به ثبت رسیده است.

ثبت مک‌دونالد در ایران
مکدونالد در ایران به ثبت رسیده است

"زهرا معصومی‌پور" کارشناس ثبت شرکت‌ها در گفتگو با خبرنگار مشرق این‌گونه توضیح میدهد که «در بحث ثبت شرکت‌ها، گرفتن نمایندگی با گرفتن شعبه از یک شرکت تفاوت می‌کند. اگر یک شرکت خارجی در کشور نمایندگی داشته باشد با همان علامت تجاری خود فعالیت می‌کند ولی اگر بخواهد شعبه‌ای از آن شرکت باشد با علامت تجاری ثبت‌شده متفاوتی از آن شرکت فعالیت می‌کند.»

براساس آنچه در روزنامه رسمی به تاریخ 5 مرداد 93 ثبت شده است شرکت مک‌دونالد به مدت 10 سال، علامت تجاری خود را در ایران به ثبت رسانده است:

خبر

خبر

مک‌دونالد که یکی از اصلی‌ترین نمادهای سبک زندگی آمریکایی به شمار می‌رود دارای بیش از 31 هزار شعبه و یک و نیم میلیون کارمند در سراسر دنیاست. این شرکت که به عنوان نماد کاپیتالیسم آمریکایی در جهان شناخته می‌شود با صرف هزینه های سنگین تبلیغاتی در صدد حفظ موقعیت خود به عنوان رتبه اول در حوزه مواد غذایی است. پس از توسعه مک‌دونالد در سطح جهانی، رفته رفته برخی مسائل و مشکلات اخلاقی شهرت این شرکت را تحت تأثیر قرار داد و رفته رفته به تعداد معترضان ضد مک‌دونالد افزود .روز 16 اکتبر امسال (جمعه گذشته) هجدهمین سالگرد "روز ضد مک‌دونالد" بود . پیش تر گزارشی جامع درباره شرکت مک دونالد در مشرق ارائه شده بود که می توانید متن کامل آن را (اینجا) بخوانید.

ثبت مک‌دونالد در ایران

علاوه بر مخالفت‌های سیاسی برای حضور شرکت مک‌دونالد در ایران کارشناسان صنایع غذایی نیز مخالف حضور این شرکت در کشورمان هستند. "محمد دریایی" متخصص علوم زیستی و گیاهان دارویی درباره حضور مک‌دونالد در ایران می‌گوید: «به ذبح شرعی و اسلامی آنها اعتمادی نسیت، همچنین نان‌های معروف مک‌دونالد ترکیبی از آرد سفید، جوش شیرین و دارای افزودنی‌های و فاقد سبوس هستند، که این ترکیبات باعث دیابت می‌شود، در حالی‌که ایرانیان از بیماری دیابت بسیار رنج می‌برند.»

ثبت مک‌دونالد در ایران

یکی دیگر از مواردی که باعث افزایش اعتراض مخالفان مک‌دونالد شده است مربوط به یکی از غذاهای عرضه‌شده در این رستوران به نام Foie Gras " " است. برای تهیه این غذای گران‌قیمت، جگر پرنده باید از چربی زیاد و حجم بالایی برخوردار باشد و از آنجا که در حالت طبیعی امکان وقوع این امر وجود ندارد، حجم بالایی از غذای چرب و دارای روغن بالا به وسیله دستگاه و به زور به پرنده خورانده می‌شود. سپس پرنده در قفسی کوچک بدون حرکت قرار داده می‌شود تا چربی بیشتری در بدن او ایجاد شود. این شیوه رفتار با حیوانات که به شکل بی‌رحمانه‌ای صورت می‌گیرد اعتراضات بسیاری را در پی داشته است.

ثبت مک‌دونالد در ایران

ثبت مک‌دونالد در ایران

ثبت مک‌دونالد در ایران

شایعات حضور شرکت مک‌دونالد در ایران تحلیل جالب رسانه اصلاح را به دنبال داشته است. این روزنامه در تحلیل خود می‌نویسد آرزوی حضور مک‌دونالد در ایران بسیار بزرگ است و امکان دارد محقق نشده و باعث سرخوردگی مردم شود.

ثبت مک‌دونالد در ایران

دویچه‌وله آلمان نیز به حضور احتمالی مک‌دونالد در ایران می‌پردازد و در گزارش خود تحت عنوان "آیا تهران هم صاحب مک‌دونالد می‌شود؟" حضور مک‌دونالد را نشانه‌ای از پایان انزوای ادعایی ایران دانسته و با مقایسه‌ای تحقیر آمیز میان جمهوری اسلامی و شوروی سابق می‌نویسد؛ در سال ۱۹۹۰ زمانی که کمپانی مک‌دونالد نخستین شعبه‌اش را در میدان پوشکین مسکو افتتاح کرد، بیش از ۳۰ هزار نفر ساعت‌ها در برابر در ورودی آن برای خرید همبرگر و سیب‌زمینی سرخ‌شده صف کشیدند. تا چند هفته پس از آن نیز مأموران پلیس هر روز باتوم به دست مسئول حفظ نظم صف چند کیلومتری مقابل این رستوران بودند.

ثبت مک‌دونالد در ایران

روزنامه کیهان نیز در گزارشی درباره حضور شرکت مک‌دونالد در ایران می‌نویسد: ذوق و شوق عجیب و غریب این جریان داخلی و خارجی که پیوندی آشکار دارند در حالی است که روسیه پارسال چهار شعبه مک‌دونالد از جمله اولین شعبه آن در میدان پوشکین را تعطیل و اعلام کرد بستن این شعب آغاز یک عصر تاریخی است. 

ثبت مک‌دونالد در ایران

پس از این رسانه‌های آمریکایی گزارش داده بودند دولت این کشور مجوز صادرات نوشابه‌های آرکی (ArKay) به ایران را صادر کرده است، خانم غفاری از شرکت "سونا طب پارسیان" در تأیید این خبر به خبرنگار مشرق گفت مسؤولان این شرکت هم‌اکنون در آمریکا به سر می‌برند و حضور آنها در آمریکا تا هفته دیگر به طول می‌انجامد. شرکت آرکی که دفتر اصلی آن در شهر ملبورن ایالت فلوریدا مستقر است، انواع نوشیدنی‌های غیرالکلی را تولید می‌کند .

ثبت مک‌دونالد در ایران

صادرات نوشابه‌های آمریکایی به ایران از دهه 1990 میلادی تا کنون ممنوع بود اما گویا همزمان با اوج‌گیری هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت جلوگیری از نفوذ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی آمریکا در ایران، ورود کالاهای ممنوع با برند آمریکایی نیز اوج گرفته است. پایگاه اینترنتی مجله تجارت جهانی خبر داد "جان کری" وزیر خارجه آمریکا به نمایندگی از وزارت خارجه، با قراردادی که ماه سپتامبر میان شرکت‌های "نوشیدنی‌های آرکی" (ArKay Beverages) آمریکا و "سونا طب پارسیان" ایران منعقد شده، موافقت کرده است. طبق این قرارداد، که هفته گذشته اجرایی شد، شرکت آرکی مجاز شد تا نوشابه به ایران صادر کند.

  • Milad Hoseini
  • ۰
  • ۰
در نگاه اول به نظر می رسید که این پایگاه موشکی در زیر کوه بوده و مردانی نیز با یونیفرم در کنار آنها ایستاده بودندو. به طور کلی تصاویر شبیه فیلم های جیمز باند بود.
به گزارش مشرق، وب سایت شبکه سی ان ان (CNN) در گزارشی به فیلمی که از تاسیسات نظامی زیر زمینی ایران پخش شد، پرداخت و نوشت: ایران تصاویر نادری  را از پایگاه موشکی خود در زیر زمین به نمایش گذاشت.
 
سی ان ان در این گزارش نوشت: «در نگاه اول  به نظر می رسید که این پایگاه موشکی در زیر کوه بوده و مردانی نیز با یونیفرم در کنار آنها ایستاده بودند و ماشین های حمل موشک زیادی در این تونل بزرگ صف کشیده بودند و به طور کلی تصاویر شبیه فیلم های جیمز باند بود. اما باید گفت این فیلم حال واقعی تاسیسات موشکی ایران را نشان داد و مشخص است که آنها واقعی هستند.»
 
موشک
سی ان ان نوشت: «ایران در روز چهارشنبه تصاویر نادری را از پایگاه موشکی خود به نمایش گذاشت که مربوط به برنامه های نظامی سپاه ایران بود و طبق گزارش های رسیده، این موشک ها حدود 500 متر در زیر زمین هستند و نکته دیگر این است که نمایش این تصاویر درست چند روز بعد از آزمایش نسل جدیدی از موشک بالستیک عماد بود.»
 
وب سایت شبکه سی ان ان افزود: «بسیاری از منتقدان غربی بر این باورند که آزمایش موشک عماد نقض قوانین بوده و مخصوصا این روند می تواند به توافق هسته ای ایران ضربه بزند در حالی که مقامات آمریکایی تاکید کردند که آزمایش موشک عماد نقض توافق هسته ای ایران محسوب نمی شود. گفتنی است که مقام نظامی ایران در این فیلم با صراحت بیان کرد که این پایگاه های موشکی در بسیاری از شهرهای ایران وجود دارد و تمامی آنها آماده انجام عملیات نظامی هستند.»
 
پایگاه موشکی ایران مانند فیلم های
 
منبع: جام نیوز
  • Milad Hoseini
  • ۰
  • ۰
سردار حسین ذوالفقاری

معاون امنیتی - انتظامی وزیر کشور گفت: اکنون داعش به‌دنبال این است که جای پایی در افغانستان داشته باشد و ما با موج جدید ورود افاغنه به کشور مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اصفهان، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی - انتظامی وزیر کشور در حاشیه سفر وزیر کشور به استان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه شب گذشته شورای تامین استان اصفهان اظهار داشت: ما اصولا در جلسات شورای تامین 4 موضوع پیشگیری از وقوع جرم، مدیریت بحران، قوانین و مقررات امنیتی و برآورد وضعیت منطقی کشور و استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که هم مفهوم بودن را برای تامین امنیت ایجاد کنیم به ویژه اینکه در آستانه عاشورا، اربعین و انتخابات هستیم و به ویژه اینکه اکنون منطقه دچار ناآرامی‌هایی است.

معاون امنیتی - انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه ما در جلسات تاثیر اتفاقات امنیتی در منطقه و کشور را بررسی می‌کنیم، خاطر نشان کرد: اکنون داعش به‌دنبال این است که جا پایی در افغانستان داشته باشد و از سوی دیگر ما با موج جدید ورود افاغنه به کشور مواجه هستیم، بنابراین نیاز داریم مسائل تروریستی منطقه به ویژه منطقه شرق کشور را بیشتر مورد دقت و بررسی قرار دهیم.

ذوالفقاری خاطر نشان کرد: مسائل مربوط به تامین امنیت انتخابات و همچنین امنیت عمومی استان اصفهان نیز در جلسه شب گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه ما در تامین امنیت مردم در عاشورا و اربعین با توجه به فاجعه منا تلاش می‌کنیم، گفت: انشاءالله با کمک هیئت‌های مذهبی مراسم عزاداری را با امنیت کامل برگزار خواهیم کرد.

معاون امنیتی - انتظامی وزیر کشور همچنین به اطلس امنیتی انتخابات اشاره کرد و گفت: ما اتفاقات امنیتی انتخاباتی دوره‌های قبلی را مورد بررسی قرار داده‌ایم و شهرهایی که بیشترین درگیری در آنها وجود داشت را با رنگ قرمز، شهرهای کم‌تنش را با رنگ زرد و شهرهای بدون مشکل را نیز با رنگ سفید مشخص کردیم.

ذوالفقاری در ادامه تصریح کرد: ما از پدیده‌های نوظهور نیز غافل نمی‌شویم و بر شهرهایی که زمینه تنش یا اختلافات قومی در آن وجود دارد توجه بیشتری خواهیم کرد.

وی در پایان اظهارات خود درباره وضعیت امنیتی استان اصفهان در انتخابات گذشته گفت: این استان وضعیت امنیتی مناسبی داشته و ما هیچ تنشی در این استان نداشته‌ایم و امیدواریم در انتخابات آینده نیز شاهد تنش در اصفهان نباشیم.

تسنیم

انتهای پیام/

  • Milad Hoseini