آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

ارتباط با مدیر از طریق تلگرام
smilad_hoseini@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۴ مهر ۹۵، ۰۰:۴۲ - حسین
    عالیه
نویسندگان
  • ۰
  • ۰
رئیس جمهور فرانسه با چرخش ۱۸۰ درجه ای مواضع گذشته خود اذعان کرد که داعش بزرگ ترین دشمن کشورش به شمار می آید نه «بشار اسد».

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ رئیس جمهور فرانسه تنها سه روز پس از حملات زنجیره ای تروریست های گروه تکفیری-صهیونیستی داعش در پاریس مجبور شد با تغییر مواضع گذشته خود اعلام کند که «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه دشمن این کشور نبوده، بلکه بزرگ ترین دشمن پاریس همان ترویست های داعشی هستند.

«فرانسوا اولاند» رئیس جمهور فرانسه که در جلسه اضطراری پارلمان این کشور سخن می گفت، در تلاشی آشکار برای توجیه مداخله های آتی پاریس در سوریه اظهار داشت: دشمن کشور فرانسه و امنیت آن داعش در سوریه است.

وی ضمن نقض قوانین بین المللی با مداخله آشکار در امور داخلی یک کشور مستقل ادامه داد: در سوریه به دنبال راه حل سیاسی هستیم که البته بشار اسد در آن جایی ندارد.

اولاند افزود: فرانسه بر آن است تا مشارکت خود را در قالب ائتلاف مبارزه با داعش در سوریه ارتقاء دهد و در این راستا در هفته های آینده فرانسه حملات بیشتری را به مواضع داعش انجام خواهد داد.

وی از پارلمان کشورش خواست تا تمدید موقعیت اضطراری در سراسر فرانسه را تا سه ماه دیگر تمدید کند.

رئیس جمهور فرانسه خاطر نشان کرد: در روزهای آتی و در دیدارهای جداگانه با «ولادیمیر پوتین» و «باراک اوباما» رؤسای جمهور روسیه و آمریکا در خصوص اتخاذ تمهیداتی برای مبارزه مشترک با تروریسم بحث و گفتگو خواهم داشت.

گفتنی است، جمعه گذشته، شش حمله هماهنگ تروریستی در پاریس، تلخ‌ترین و مرگبارترین فاجعه تروریستی فرانسه پس از جنگ جهانی دوم را رقم زدند. در این مجموعه حملات تروریستی، تاکنون بیش از ۱۳۰ نفر کشته و قریب به ۲۶۰ نفر زخمی شده اند.

  • ۹۴/۰۸/۲۶
  • Milad Hoseini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی