آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

ارتباط با مدیر از طریق تلگرام
smilad_hoseini@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۴ مهر ۹۵، ۰۰:۴۲ - حسین
    عالیه
نویسندگان
  • ۰
  • ۰
«گوتنبرگ» سوئد، رکورد دار اعزام کننده تروریست در میان شهرهای اروپایی shia muslim                   
شهر "گوتنبرگ" دومین شهر بزرگ کشور سوئد، بیشترین تروریست اعزامی را در میان دیگر شهرهای کشورهای اروپایی به خود اختصاص داده است.

 

به گزارش مصاف، فرمانده پلیس سوئد با بیان اینکه داعش سازمان یافته‌ترین گروه تروریستی در میان سایر گروه‌های تروریستی است، اعلام کرد: تاکنون هزاران تن از شهروندان افراط‌گرای اروپایی به داعش پیوسته‌اند.

«اُلف باستروم» افشا کرد: شهر "گوتنبرگ" دومین شهر بزرگ کشور سوئد، بیشترین تروریست اعزامی را در میان دیگر شهرهای کشورهای اروپایی به خود اختصاص داده است.

وی به تلاش تروریست‌ها برای فریب جوانان و کشاندن آنان به مواضع تحت سیطره خود در عراق و سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: گروه تروریستی داعش ظرفیت و توانایی زیادی برای همبستگی و جذب نیرو دارد و آن‌ها گروه دست و پا بسته‌ای نیستند.

فرمانده پلیس سوئد افزود: بررسی سرویس‌های اطلاعاتی ما حاکی از آن است که تا کنون بیش از ۳۰۰ شهروند این کشور به صفوف داعش برای جنگ در عراق و سوریه پیوسته‌اند.

باستروم خاطرنشان ساخت: فقط ۱۲۰ نفر از این تعداد از جوانان شهر گوتنبرگ بوده‌اند که با در نظر داشتن کل جمعیت این شهر، آمار قابل توجهی است.

وی گفت: بسیاری از این جوانان از ساکنان مناطق ضعیف‌نشین شهر هستند که در فضاهای مجرمانه رشد یافته‌اند و بسیاری از آنان پدر مشخصی نیز ندارند!


منبع: ابنا

  • ۹۴/۰۸/۲۵
  • Milad Hoseini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی