آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

ارتباط با مدیر از طریق تلگرام
smilad_hoseini@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۴ مهر ۹۵، ۰۰:۴۲ - حسین
    عالیه
نویسندگان
  • ۰
  • ۰
(بسم الله الرحمن الرحیم)
سازمان‌های امنیتی انگلیس سطح هشدار امنیتی را در این کشور به دومین سطح از بالاترین رسانده و از احتمال بالای وقوع حمله تروریستی دراین کشور خبر دادند.


سازمان اطلاعات داخلی انگلیس «ام آی 5» و پلیس این کشور خبر دادند هشدار امنیتی در انگلیس به دومین سطح از بالاترین سطح امنیتی رسیده است و احتمال حمله تروریستی در انگلیس بسیار بالاست.

به نوشته تلگراف، «مارک رولی» معاون کمیسر پلیس انگلیس به رادیو 4 بی‌بی‌سی گفت که سطح هشدار امنیتی در انگلیس به دومین سطح از بالاترین سطح رسیده و امکان دارد این درجه از هشدار امنیتی در انگلیس، افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد در جلسه کمیته اضطراری «کبرا» که قرار است امروز در پی حملات شب گذشته پاریس میان اعضای دولت و نیروهای امنیتی انگلیس برگزار شود، مساله حملات تروریستی شب گذشته فرانسه بررسی می‌شود.

بعداز حملات مرگبار در 6 نقطه از پاریس، تروریست‌های داعش مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفته و انگلیس را تهدید به اقدام مشابهی کردند.

معاون کمیسر پلیس انگلیس گفت که نیروهای اسکاتلندیارد در فرانسه اطلاعات امنیتی لازم را جمع آوری و در اختیار لندن خواهند گذاشت. وی از مردم انگلیس خواست بسیار هوشیار بوده و در صورت مشاهده هر مورد مشکوکی فورا به نیروهای پلیس خبر دهند.

وی تصریح کرد، به دلیل آنکه احتمال زیاد «جان جهادی» تروریست انگلیسی عضو داعش در حملات هوایی روز گذشته کشته شده است، بروز حملات تروریستی در راستای انتقام گیری از مرگ وی در انگلیس وجود دارد بنابراین پلیس انگلیس افراد و موارد مظنون را تحت نظر گرفته است.


  • ۹۴/۰۸/۲۳
  • Milad Hoseini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی