آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

ارتباط با مدیر از طریق تلگرام
smilad_hoseini@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۴ مهر ۹۵، ۰۰:۴۲ - حسین
    عالیه
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

تظاهرات در تل آویو علیه نتانیاهو: امنیت می‌خواهیم! shia muslim                   
تظاهرات کنندگان با سردادن شعارهایی خواستار برکناری نتانیاهو و یا بازگشت امنیت و آرامش به اراضی اشغالی شدند

به گزارش مصاف، هزاران صهیونیست شامگاه امروز شنبه تظاهرات گسترده ای را در میدان رابین در مرکز شهر تل آویو در محکومیت ناتوانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دولت متبوعش در زمنیه تامین امنیت آنان و بازگشت آرامش به اراضی اشغالی برگزار کردند.

 تظاهرات کنندگان با سردادن شعارهایی خواستار برکناری نتانیاهو و یا بازگشت امنیت و آرامش به اراضی اشغالی پس از موج عملیات های مقاومتی فلسطینیان از ابتدای ماه جاری شدند.

این در حالی صورت می گیرد که عملیات های انفرادی و ضد صهیونیستی فلسطینیان علیه شهرک نیشنان و نظامیان صهیونیست هر روز بیشتر می شود و در این عملیات ها تاکنون 10 صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از 250 نفر دیگر مجروح شده اند و همین مساله ترس و وحشت صهیونیست ها را در پی داشته است، به گونه ای که آن ها مجبورند از ترس جان خود بیشتر اوقات در پناهگاه ها بمانند و جرات تردد در خیابان ها را ندارند. حتی کار به جایی رسیده که صهیونیست از ترس مبارزان مقاومت همدیگر را نیز مورد حمله قرار می دهد و از هر فردی در اطراف خود وحشت دارند.

  • ۹۴/۰۸/۰۳
  • Milad Hoseini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی