آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

ارتباط با مدیر از طریق تلگرام
smilad_hoseini@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۴ مهر ۹۵، ۰۰:۴۲ - حسین
    عالیه
نویسندگان
  • ۰
  • ۰
سردار حسین ذوالفقاری

معاون امنیتی - انتظامی وزیر کشور گفت: اکنون داعش به‌دنبال این است که جای پایی در افغانستان داشته باشد و ما با موج جدید ورود افاغنه به کشور مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اصفهان، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی - انتظامی وزیر کشور در حاشیه سفر وزیر کشور به استان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه شب گذشته شورای تامین استان اصفهان اظهار داشت: ما اصولا در جلسات شورای تامین 4 موضوع پیشگیری از وقوع جرم، مدیریت بحران، قوانین و مقررات امنیتی و برآورد وضعیت منطقی کشور و استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که هم مفهوم بودن را برای تامین امنیت ایجاد کنیم به ویژه اینکه در آستانه عاشورا، اربعین و انتخابات هستیم و به ویژه اینکه اکنون منطقه دچار ناآرامی‌هایی است.

معاون امنیتی - انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه ما در جلسات تاثیر اتفاقات امنیتی در منطقه و کشور را بررسی می‌کنیم، خاطر نشان کرد: اکنون داعش به‌دنبال این است که جا پایی در افغانستان داشته باشد و از سوی دیگر ما با موج جدید ورود افاغنه به کشور مواجه هستیم، بنابراین نیاز داریم مسائل تروریستی منطقه به ویژه منطقه شرق کشور را بیشتر مورد دقت و بررسی قرار دهیم.

ذوالفقاری خاطر نشان کرد: مسائل مربوط به تامین امنیت انتخابات و همچنین امنیت عمومی استان اصفهان نیز در جلسه شب گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه ما در تامین امنیت مردم در عاشورا و اربعین با توجه به فاجعه منا تلاش می‌کنیم، گفت: انشاءالله با کمک هیئت‌های مذهبی مراسم عزاداری را با امنیت کامل برگزار خواهیم کرد.

معاون امنیتی - انتظامی وزیر کشور همچنین به اطلس امنیتی انتخابات اشاره کرد و گفت: ما اتفاقات امنیتی انتخاباتی دوره‌های قبلی را مورد بررسی قرار داده‌ایم و شهرهایی که بیشترین درگیری در آنها وجود داشت را با رنگ قرمز، شهرهای کم‌تنش را با رنگ زرد و شهرهای بدون مشکل را نیز با رنگ سفید مشخص کردیم.

ذوالفقاری در ادامه تصریح کرد: ما از پدیده‌های نوظهور نیز غافل نمی‌شویم و بر شهرهایی که زمینه تنش یا اختلافات قومی در آن وجود دارد توجه بیشتری خواهیم کرد.

وی در پایان اظهارات خود درباره وضعیت امنیتی استان اصفهان در انتخابات گذشته گفت: این استان وضعیت امنیتی مناسبی داشته و ما هیچ تنشی در این استان نداشته‌ایم و امیدواریم در انتخابات آینده نیز شاهد تنش در اصفهان نباشیم.

تسنیم

انتهای پیام/

  • ۹۴/۰۷/۲۴
  • Milad Hoseini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی