آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

آرشیو سخنرانی های استاد علی اکبر رائفی پور

پژوهشگر در حوزه دشمن شناسی و رسانه

ارتباط با مدیر از طریق تلگرام
smilad_hoseini@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۴ مهر ۹۵، ۰۰:۴۲ - حسین
    عالیه
نویسندگان
  • ۰
  • ۰
سخنگوی وزارت دفاع یمن اعلام کرد: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن برای ورود به شهرهای مهم مرزی عربستان مانند جیزان، نجران و عسیر آماده هستند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرتیپ شرف لقمان سخنگوی وزارت دفاع یمن در تماس تلفنی با شبکه خبری العالم گفت: نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی فقط در انتظار صدور دستور فرماندهی کل برای ورود به شهرهای مرزی عربستان هستند.
 

وی همچنین درباره اخباری که در برخی پایگاه های خبری درخصوص کشته شدن یک فرمانده ارشد نظامی سعودی و افسران اسراییلی در بمباران پایگاه "خمیس مشیط" عربستان آمده، اظهار داشت: نمی توانم کشته شدن یک فرمانده مشخص عربستانی را تایید یا تکذیب کنم، اما می دانیم که در این حمله گروهی از فرماندهان سعودی هدف قرار گرفته اند.

 

لقمان درباره اقدام ارتش یمن و کمیته های مردمی در موشک باران پایگاه دارالاماره و پایگاه نظامی العش در ظهران نیز خاطرنشان کرد: این حملات در راستای تحرکات و اقدامات روزانه ارتش و کمیته های مردمی یمن صورت گرفت و پایگاه های دار الاماره و العش بارها موشک باران شدند و طی دو یا سه روز این پایگاه ها را به طور کامل تحت کنترل خواهیم گرفت.

 

سخنگوی وزارت دفاع یمن درباره چشم انداز تحرکات ارتش یمن و کمیته های مردمی در گلوله باران و موشک باران مواضع نظامی سعودی گفت: ما گزینه های راهبردی خود را بنا به دستورات فرماندهی، افزایش می دهیم و در صورت عنادورزی و هدف قرار دادن غیرنظامیان از سوی بمب افکن های آل سعود، از گزینه های راهبردی بیشتری استفاده خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: ما در این خصوص فقط نیاز به یک فرمان داریم و در صورت صدور دستور فرماندهی برای پیشروی، ورود به این شهرها بیش از یک روز طول نخواهد کشید.

خبرگزاری دانشجو

  • ۹۴/۰۷/۲۷
  • Milad Hoseini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی